دانشگر مشکلات هم جلوی استقلال را نمی گیرد

تهران- ایرنا- مدافع تیم فوتبال استقلال تهران گفت: امسال همه هم‌دل شده ایم تا به موفقیت برسیم و مشکلات و مسایلی که به وجود می آید هم نمی تواند جلوی ما را بگیرد.


به گزارش ایرنا، محمد دانشگر پس از برتری یک بر صفر استقلال برابر پیکان در مرحله یک‌هشتم جام حذفی اظهار داشت: استقلال امسال هماهنگ و با تدبیر بهتری به میدان می رود. ما تجربه هایی داریم که امسال به ما کمک می کند و تمام هدفمان این است که در رقابت های این فصل موفق شویم.


وی ادامه داد: بدون شک ما هم مشکلاتی داریم اما این مساله باعث نمی شود که دست به اعتصاب زده یا بخواهیم تمرکز خود را به هم بزنیم. استقلال یک تیم است و می خواهیم با همدلی موفق شویم. مسایلی از فصل های قبل باقیمانده است اما باید مدیریت کنیم و تمام تمرکز ما در این شرایط موفقیت تیم است و می خواهیم در پایان فصل دل هواداران را شاد کنیم.


مدافع تیم فوتبال استقلال تهران یادآور شد: این برد را به هواداران تبریک می گویم،‌ هر چند پیکان تیم خوبی بود و در این بازی پا به پای ما آمد اما در نهایت موفق شدیم به عنوان تیم برتر زمین بازی را ترک کنیم. در روزهای گذشته یک بازی سخت را برابر هوادار برگزار کرده بودیم و طبیعی بود که بازیکنان خسته باشند اما با همان همدلی که گفتم امروز هم پیروز شدیم.


دانشگر در مورد این که گفته می شود در اکران فیلم بیرو بدون ماسک حضور داشته و این مساله موجب ناراحتی فرهاد مجیدی شده است، گفت: بله. کار اشتباهی انجام داده بودم و از سرمربی تیم عذرخواهی کردم.


تیم فوتبال استقلال در دیدار معوقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور موفق شد به سختی و با درخشش دروازه‌بان جوان و تیر دروازه خود با نتیجه یک بر صفر از سد پیکان عبور کند.


دیدگاه‌ خود را بنویسید