تحصیل ۳۱ دانشجوی خارجی در دانشگاه یاسوج

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر امور بین الملل دانشگاه یاسوج گفت: ۳۱ دانشجوی خارجی در ۱۲ کد رشته و چهار دانشکده دانشگاه یاسوج مشغول به تحصیل می‌شوند.


قبادی پور مدیر امور بین الملل دانشگاه یاسوج در نشست معارفه دانشجویان غیرایرانی دانشگاه یاسوج، با حضور دکتر بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج و اعضای هیات رئیسه در سالن جلسات حوزه ریاست این دانشگاه برگزار شد، گفت: این دانشجویان همگی اهل کشور عراق و در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل می کنند.


همچنین بهادر کرمی، رئیس دانشگاه یاسوج، ضمن خوش‌آمدگویی و خیرمقدم به دانشجویان غیر ایرانی، برای دقایقی به تبیین راهبردهای دانشگاه یاسوج در زمینه‌های علمی و پژوهشی، ساختار دانشگاه و سیاست‌های کلی این دانشگاه پرداخت و گفت: تحصیل در کشور خارجی می‌تواند فرصت مناسبی برای یادگیری آداب و رسوم و ارتباط باشد و باید این فرصت را مغتنم شمارید.


وی دانشجویان بین الملل را سفیران علم، صلح، دوستی و فرهنگ خواند و افزود: دانشگاه لازم است به نقش مهم آن‌ها توجه و از حضور دانشجویان بین الملل استفاده کند. وی در ادامه مراسم نیز توضیحاتی در مورد پرتال دانشجویی، رویه‌ها و مقررات اجتماعی و علمی دانشگاه، خدمات کنسولی دانشگاه، امکانات ورزشی و رفاهی برای دانشجویان به زبان انگلیسی و عربی و فارسی ارائه داد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا
لینک مطالب دیگرراهنمای خرید دمپایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید