امروز امنیت کامل در مرزها برقرار است

ایسنا/همدان معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی مطرح کرد: امنیت اقتدار می‌آورد به طوریکه امروز دشمن در مقابل ایران التماس می‌کند و قدرت‌های بزرگ نیز نمی‌توانند در مقابل کشور عرض اندام کنند چراکه دستاوردهای ما برای مقابله با دشمن به‌روز بوده و امروز با تلاش نیروهای ارتش، انتظامی و مرزبانی امنیت کامل در مرزها برقرار است.


امیر سرتیپ کیومرث شرفی سه‌شنبه ۳۱ مرداد در نخستین یادواره ۱۳۰۹ شهید نیروی زمینی ارتش و سالگرد شهادت سرلشگر قهرمان دودانگه در استان همدان، به تشریح شخصیت شهید دودانگه پرداخت و وی را قهرمان بزرگ وطن توصیف کرد که داوطلبانه در گردان ۲۲۵ به مصاف دشمن رفت و افزود: شهدا در راه آزادی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی مردانه ایستادند و در این مسیر جاودانه شدند.


وی با اشاره به ۴۸ هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: شهدا هرچه داشتند دادند و نگذاشتند دشمن به خاک ایران تجاوز کند، در واقع دشمن‌شناسی شهدا حرف نداشت چراکه با تشخیص به موقع برای وطن و دین افتخارآفرینی کردند.


شرفی یادآور شد: ۱۴ ماه سنندج در دست ضدانقلاب بود و شهید صیاد شیرازی به همراه نیروهای تیپ زمینی ارتش نبرد ۲۲ روزه را علیه دشمن آغاز و افتخارآفرینی کردند، در حقیقت نیروهای هوایی، ارتش و سپاه در کنار مردم در مقابل دشمن ایستادند و امروز ما به علت فداکاری‌های شهدا و جانبازان امن‌ترین کشور هستیم.


‌وی با اشاره به اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی ایران متعهدانه ثابت‌قدم ایستاده‌ است، تصریح کرد: شهدا به ما آموختند در مقابل مستکبران و ظالمان عالم سر خم نکنیم به طوریکه فرهنگ شهادت از جنس مقاومت در مقابل دشمن است و باید بصیرت داشت و دشمن‌شناس بود چراکه امروز دشمن شیوه خود را تغییر داده و اندیشه‌ جوانان را نشانه گرفته است.


معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد: دشمن در ۴۴ سال انقلاب توطئه‌های بسیاری علیه کشور به راه انداخت اما ما به واسطه پیروی از ولایت آنها را پشت سر گذاشتیم و پیروز میدان شدیم. هدف نهایی ما رسیدن به تمدن نوین انقلاب اسلامی است که باید در این راستا برنامه داشت و هیچ مانعی نباید ما را از تکامل و پیشروی باز دارد.


به گفته شرفی، امنیت اقتدار می‌آورد به طوریکه امروز دشمن در مقابل ایران التماس می‌کند و قدرت‌های بزرگ نیز نمی توانند در مقابل کشور ما عرض اندام کنند چراکه دستاوردهای ما برای مقابله با دشمن به‌روز بوده و امروز با تلاش نیروهای ارتش، انتظامی و مرزبانی امنیت کامل در مرزها برقرار است.


استاندار همدان نیز اظهار کرد: حضور نیروهای مردمی، ارتش و سپاه در کنار هم عامل شکست دشمن در هشت سال جنگ بود که دشمن این موضوع را محاسبه نکرده بود.


علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: توطئه دشمنان از فردای پیروزی انقلاب آغاز شد و آنها به دنبال این بودند نظام نوپای ما را شکست دهند و هشت سال حمله به خاک ایران را توسط صدام طراحی کردند اما فرزندان ایران در مقابل آنها قهرمانانه ایستادند و از ارزش‌ها دفاع کردند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاه‌ خود را بنویسید