افزایش ۸۵ درصدی پیش ثبت نام مجلس در استان اصفهان

ایسنا/اصفهان رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس در استان نسبت به ثبت‌نام دوره گذشته، افزایش بیش از ۸۵ درصدی داشته و حضور اقشار مختلف در این مرحله بسیار جدی است.


به گزارش ایسنا و به نقل از کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری  در حاشیه چهاردهمین جلسه ستاد انتخابات گفت: طبق روال یکشنبه‌های هر هفته جلسه استانی ستاد انتخابات برگزار و آمادگی استان برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری مورد بررسی قرار گرفت.


وی ادامه داد: در این جلسه فرمانداران شهرستان‌های لنجان و مبارکه نیز حضور داشتند و گزارش کاملی از آمادگی این دو شهرستان برای برگزاری انتخابات ارائه شد.


رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: آمادگی این دو شهرستان برای برگزاری انتخابات بسیار خوب است و همه عواملی که بایستی برای برگزاری انتخابات آماده باشد در حال پیگیری است.


جان‌نثاری با اشاره به آخرین روز پیش ثبت‌نام متقاضیان شرکت در انتخابات مجلس، عنوان کرد: پیش ثبت‌نام متقاضیان از ۱۶ مردادماه آغاز شد و ساعت ۱۸:۰۰ امروز به پایان می‌رسد؛ بر این موضوع تأکید می‌کنیم که به هیچ وجه این زمان تمدید نخواهد شد.


رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار کرد: از افرادی که قصد حضور در رقابت‌های انتخاباتی دارند دعوت می‌کنیم در مهلت مقرر پیش ثبت‌نام را انجام دهند زیرا در غیر اینصورت امکان ثبت‌نام نهایی وجود نخواهد داشت.


وی متذکر شد: پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس در استان نسبت به ثبت‌نام دوره گذشته، افزایش بیش از ۸۵ درصدی داشته و حضور اقشار مختلف در این مرحله بسیار جدی است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگردکتر علی اباصلتیان – مشاوره فوری 09387708025

دیدگاه‌ خود را بنویسید