گلکسی S10 پلاس سامسونگ از پرچمدار هوآوی قدرتمند تر خواهد بود؟

کالاسودا- گوشی موبایل گلکسی S10 پلاس در بنچمارک Antutu با امتیازی قابل پیش بینی رویت شد. پرچمدار سامسونگ به زودی معرفی می شود و به احتمال زیاد شاهد حضور پردازنده اگزینوس 9820 در این گوشی موبایل باشیم. به همین دلیل به نظر می رسد باید منتظر خبرهای بیشتری در مورد این گوشی هوشمند باشیم. امروز یکی از مهم ترین اخبار در مورد این گوشی موبایل منتشر شد که خبر از امتیاز بنچمارک بسیار بالای این موبایل می دهد.

روز گذشته صحبت هایی در مورد سری S10 سامسونگ منتشر شد که نشان می داد یکی از نسخه های این گوشی هوشمند با رم نرم افزاری 12 گیگابایتی روانه بازار فروش می شود. این گوشی هوشمند از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی می کند و در بسیاری از موارد نسخه تکامل یافته ای از پرچمدار فعلی سامسونگ محسوب می شود.

بر اساس اخبار موجود، گوشی موبایل گلکسی S10 پلاس با شماره مدل SM-G975F روانه بازار فروش خواهد شد. این گوشی هوشمند با استناد به بنچمارک آنتوتو، امتیاز 325076 را کسب کرده است؛ این امتیاز بدون شک برای کمپانی سامسونگ فوق العاده است. زمانی که امتیازهای گلکسی S10 پلاس را با برندهای رقیب مقایسه می کنیم، به خوبی می توان قدرت این گوشی هوشمند را حس کرد، اما قطعا گلکسی S10 پلاس قدرتمندترین گوشی هوشمند نخواهد بود.گوشی موبایل گلکسی S10 پلاس در بنچمارک Antutu با امتیازی قابل پیش بینی رویت شد

پرچمداران برندهای هوآوی و اپل چه امتیاز هایی را کسب کرده اند؟

اپل در سال جاری با وجود فروش بسیار کم (در مقایسه با سال های اخیر) پردازنده ای بسیار قدرتمند دارد. کسب امتیاز 358091 آیفون ایکس اس مکس به خوبی این موضوع را تایید می کند. البته شاهکار اپل مربوط به آیپد پرو جدید این برند است که امتیاز 566363 را کسب کرده است.

هوآوی نیز با حضور میت 20 پرو یک نماینده قدرتمند در میان برترین گوشی های موبایل دارد. میت 20 پرو هوآوی در بنچمارک آنتوتو امتیاز 309628 را کسب کرده است. باید منتظر ماند و دید آیا هوآوی می تواند با ترفندهای خاص خود این امتیاز را تا قبل از عرضه پرچمدار سامسونگ افزایش دهد.

آیا این امتیاز برای سامسونگ قطعی خواهد بود؟

امتیاز مشخص شده برای پرچمدارسامسونگ مربوط به پردازنده اگزینوس 9820 و رم نرم افزاری شش گیگابایتی است. مدتی پیش یک بنچمارک دیگر منتشر شده بود که خبر عرضه این گوشی موبایل را با پردازنده اسنپدراگون 8150 تایید می کرد. این امتیاز در حدود 360 هزار بود که قدرتی بسیار بالاتر از نسخه فعلی را نشان می داد، در نتیجه به نظر می رسد اگر نسخه اسنپدراگون 8150 در کنار رم نرم افزاری 12 گیگابایتی قرار گیرد، رقیبی جدی برای گوشی های آیفون و هوآوی خواهد بود.

حال باید تا عرضه این گوشی هوشمند صبر کرد و دید آیا سامسونگ می تواند انتظارات کاربران را به گونه ای برآورده کند که منتقدان نتوانند از این گوشی موبایل نقطه ضعفی پیدا کنند یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید