رئیس جمهور پاکستان سالگرد پیروزی انقلاب را به رهبر معظم انقلاب

اسلام‌آباد- ایرنا- «عارف علوی» رئیس جمهور پاکستان فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب، ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.


به گزارش چهارشنبه شب ایرنا، حساب کاربری رسمی سفارت پاکستان در ایران پیام تبریک عارف علوی به رهبر معظم انقلاب اسلامی را منتشر کرد.


براساس این پیام، رئیس جمهور پاکستان به آیت الله خامنه‌ای رهبر عالی جمهوری اسلامی ایران فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.


علاوه بر این «مشتاق غنی» رئیس پارلمان ایالت خیبرپختونخوا در شمال غرب پاکستان نیز در پیامی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به مردم و دولت ایران تبریک گفت و بر لزوم توسعه همکاری‌های دوجانبه در راستای رفاه مردم و منطقه تاکید کرد.


همزمان با ایام مبارک دهه فجر، مراسم‌های ویژه ای از سوی نمایندگی‌های دیپلماتیک و خانه‌های فرهنگ ایران در شهرهای اسلام‌آباد، راولپندی، پیشاور، لاهور، کویته و کراچی با مشارکت نهادهای دولتی و مردمی اعم از فرهنگی، هنری و دینی برگزار می‌شود.


روز گذشته به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه صنایع دستی و تصاویر دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران با حضور وزیر آموزش و پرورش پاکستان، سفیر ایران، رایزن فرهنگی ایران، جمعی از شخصیت های فرهنگی و اجتماعی در شهر اسلام آباد برپا شد.


دیدگاه‌ خود را بنویسید