مراسم جشن ملی پرچم با حضور رزم نوازان ارتش برگزار می شود



امام جمعه کرج:


حکومت جمهوری اسلامی در روز ۱۲ فروردین ساختار مردمی پیدا کرد


کرج – ایرنا – نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با گرامیداشت روز ۱۲ فروردین به…


  • نظام جمهوری اسلامی ایران در ۱۲ فروردین با اکثریت آرا تثبیت شد

    تهران- ایرنا- مراسم «جشن ملی پرچم» با اجرای گروه موزیک و ارکستر رزم‌نوازان دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.


    به گزارش حوزه دفاعی امنیتی ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، به مناسبت ۱۲فروردین، روز جمهوری اسلامی، مراسم «جشن ملی پرچم» با حضور و اجرای برنامه، توسط گروه موزیک و ارکستر رزم‌نوازان دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران، عصر امروز(جمعه)، در محل دریاچه هنر واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد تهران برگزار می‌شود.


    این مراسم که با اجرای موزیک‌های حماسی و انقلابی توسط گروه موزیک و ارکستر دژبان آغاز خواهد شد، با سخنرانی علیرضا زاکانی شهردار تهران و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ادامه خواهد یافت و به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.


    امیر سرتیپ دوم سید محمدرضا حسینی فرمانده دژبان کل ارتش در این خصوص گفت: رزم نوازان دژبان ارتش با حضور در مراسم جشن ملی پرچم و اجرای سرودهای ملی و انقلابی، سهم خود را در شادی مردم به مناسبت این روز به اجرا خواهند گذاشت.


    وی افزود: پرچم کشور نشانی از هویت و نماد اتحاد ملی است و برافراشته شدن آن موجب غرور ملی، تقویت همگرایی و وحدت خواهد بود.


    فرمانده دژبان کل ارتش ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری داهیانه فرمانده معظم کل قوا همواره در تلاش بوده و خواهد بود تا مردم عزیز کشورمان در سایه امنیت و آرامش زندگی کنند، همواره در شادی و غم در کنار هم‌میهنان عزیزمان حاضر باشند و امروز نیز با حضور خود در جمع مردم در شادی آنان شریک خواهند بود.



    آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

  • دیدگاه‌ خود را بنویسید