کاهش پنج برابری ارز دیجیتال بیت کوین نسبت به سال گذشته!

کالاسودا- به تازگی خبری عجیب در مورد بیت کوین این ارز دیجیتال خاص منتشر شده که نشان می دهد این ارز دیجیتال با کاهش قیمتی بزرگ همراه بوده است.

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین در بازار جهانی

بیت کوین در تعطیلات شکرگذاری دچاری سقوطی عجیب شده است که می تواند در نوع خود خبری حیرت انگیز تلقی شود و تمام امیدها به این ارز دیجیتال را نابود کند. بیت کوین به پایین تر ارزش خود یعنی قیمت 3604 دلار رسیده و آخرین قیمت آن 4000 دلار بوده است. احتمالا این ریزش ارزش مقطعی باشد و طی ماه های آینده این ارز دیجیتال وضعیتی ثابت تر پیدا کند.

کاهش قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین هم اکنون 80 درصد نسبت به قیمت 20000 دلاری سال گذشته خود کاهش یافته است و در این بین باید به دیگر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم و ریپل هم اشاره کنیم که به همین مقدار کاهش ارزش داشته اند. در ماه نوامبر بیت کوین طی دو هفته 40 درصد ارزش خود را از دست داد و این موضوع بدترین حالت نسبت به آپریل سال 2013 است.

ارتباط کاهش بیت کوین و اخبار روز

کاهش قیمت بیت کوین هیچ ارتباطی به اخبار روز ندارد ولی این موضوع بیشتر مربوط ارائه بیت کوین کَش به بازار بوده که جنگی اساسی بین بیت کوین و ارزهای پایین تر به راه انداخته است. یکی دیگر از دلایل افت کاهش بیت کوین در بازار جهانی ، کاهش میزان بیت کوین ها برای ماین کردن است که می تواند به صورت اتوماتیک تاثیر به سزایی روی فعالیت افراد و ماینرها بگذارد.قیمت ارز دیجیتال بیت کوین در بازار جهانی

رشد ریپل

میزان گردش بیت کوین در بازار جهانی برای اولین بار به زیر عدد 4 میلیارد رسید که در نوع خود بی نظیر و بی سابقه بوده است. ارز دیجیتال ریپل که با نام XRP معروف است ، طی ماه اخیر توانسته قیمت و ارزش خود را در بازار ثابت نگه دارد و با کاهش خیلی جزئی همراه بوده است. این ارز دیجیتال امروز توانسته 10 درصد رشد داشته باشد و افت خود را جبران کند.

رشد دوباره بیت کوین

خیلی از افراد معتقد هستند که این افت مقطعی خواهد بود و پس از چند روز دوباره شاهد رشد قیمت و ارزش بیت کوین خواهیم بود. دلایل زیادی در مورد این کاهش ارزش بیت کوین منتشر شده است که اکثرا موثق نیستند ولی چیزی که همه ی کارشناسان به آن اعتقاد دارند این است که باز هم شاهد رشد این ارز دیجیتال خواهیم بود.

نظر شما در مورد این اتفاقات چیست؟ آیا شما هم فکر می کنید باز هم شاهد رشد ارزش بیت کوین باشیم؟

شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید