فعالیت ۴ هزار واحد تولیدی در صنعت در و پنجره محصولات قابل رقابت

تهران- ایرنا- دبیر انجمن تولیدکنندگان در و پنجره با اشاره به فعالیت چهار هزار واحد تولیدی در این صنعت در در کشور، از تولید روزانه هشت تا۱۰ هزار یونیت در و پنجره و شیشه دوجداره خبر داد.


«وحید جلالی‌پور» امروز (سه‌شنبه)‌ در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: یکی از بهترین و موثرترین راه‌های توسعه و پیشرفت در امر تولید، برپایی نمایشگاه‌های تخصصی حتی در شرایط رکود اقتصادی است که می‌تواند موجب رونق فضای کسب و کار باشد.


وی اضافه‌کرد: برای توسعه بازارهای جدید باید مسوولان ذی‌ربط اقدام به برگزاری جلسات هم‌اندیشی با تشکل‌های بخش خصوصی از جمله انجمن تولید کنندگان در و پنجره داشته باشند و نمایشگاه یکی از بهترین محمل‌ها برای برپایی  این جلسات است.


جلالی پور افزود: تولیدکنندگان داخلی در و پنجره برای صادرات نیاز جدی به حمایت ارگان‌های دولتی نظیر وزارت صمت، سازمان توسعه تجارت و شرکت سهامی نمایشگاه‌ها دارند.


جلالی‌پور با اشاره به تنوع سلیقه‌های تصمیم‌گیری در میان متولیان تولید کشور، افزود: این سلیقه‌ها بدون در نظر گرفتن نظرات و دیدگاه‌های تشکل‌های صنفی از جمله  انجمن تولیدکنندگان در و پنجره ایران که متشکل از افراد اهل فن و متخصص در این صنعت است، اعمال و اجرا می‌شود.


وی ادامه‌داد: به‌طور قطع بهترین راهکار برای توسعه  تولید و صادرات در کشور، تدوین و اجرای سیاست‌های حمایتی متاثر از نظرات مشورتی تشکل‌های صنفی همان صنعت است.


جلالی پور درباره کیفیت و استاندارد در و پنجره های تولیدی کشور، گفت: همه واحدهای تولیدی که زیر نظر انجمن تولیدکنندگان در و پنجره فعالیت می‌کنند تولیدات‌شان براساس استانداردهای ملی و جهانی انجام می‌شود.


این مقام صنفی خاطرنشان‌کرد: از آنجایی که تولیدات در و پنجره ایران براساس آخرین دانش فنی روز ساخته می‌شود، بنابراین قابل رقابت با انواع  مشابه خارجی و حتی اروپایی است.


وی گفت: تولیدکنندگان در و پنجره کشور تاکنون محصولات خود را به کشورهای ونزوئلا، آفریقای‌جنوبی، الجزایر، بلژیک، انگلیس، استرالیا، عمان، امارات، عراق، افغانستان و کشورهای سی. آی. اس صادر کرده‌اند.


دبیر انجمن تولید کنندگان در و پنجره، تعداد شاغلان در این حوزه را ۳۰ هزار نفر به‌طور مستقیم و ۶۰ هزار نفر به‌طور غیر مستقیم بیان کرد و گفت: رکود صنعت ساختمان و همچنین تورم در دو سال گذشته لطمه شدیدی به این صنعت وارد کرده است.


وی خاطرنشان‌کرد: حضور فعال شرکت های دانش بنیان و استارت آپ یکی از بخش های مهم چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت در و پنجره است که در کنار آنها چندین کارگاه علمی، آموزشی و تخصصی نیز برپا شده است.


به گزارش ایرنا، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت در و پنجره با حضور و مشارکت صدها شرکت ساختمانی، انبوه سازان مسکن و شهرک ها و مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری، هتل ها، بیمارستان ها، مراکز آموزشی و ورزشی و سازمان های دولتی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است.


در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره تهران هر آنچه را که مرتبط با بدنه ساختمانی است از انواع در و پنجره ساختمانی، صنعتی و بیمارستانی گرفته تا تجهیزات ضد سرقت و آتش سوزی، سیستم های هوشمند و سیستم های کنترل ساختمانی و تجهیزات سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان ها ارائه و در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

دیدگاه‌ خود را بنویسید