تفاوت ها و شباهتهای Google pixel Slate با دیگر تبلت ها چیست؟

بسیاری از افراد دوست دارند که از تبلت خود به عنوان لپ تاپ نیز استفاده کنند. مایکروسافت سرفیس اکنون چنین کاری را انجام می دهد و ipad pro نیز نیمی از راه را در این مسیر پیموده است. گوگل ادعا می کند که در تبلت جدید گوگل به نام Google pixel Slate چیزهایی را در لحاظ کرده است که طرفداران دیگر تبلت ها در ازای قیمت بالا به آن دسترسی ندارند.

شباهت Google pixel Slate با آیپدپرو چیست؟

تبلت Pixel slate دارای اکثر ویژگی های ipad pro است و با قیمت نزدیک تقریبا مشابه با آیپد پرو، ویژگی هایی دارد که دیگر برندها ندارند و برخی آن را تلفیقی از دو محصول گوگل و اپل می دانند. پیکسل اسلیت به عنوان یک دستگاه که همه جوره می تواند عصای دست کاربر باشد تایپ را برای کاربران تبلت نیز راحت تر کرده است. چرا که کیبوردی دارد که به راحتی به کمک کاربر آمده است. دلیل تفاوت قیمتی 40 دلار در مدل های مختلف نیز دقیقا به دلیل استفاده از کیبورد است.

صفحه کلید، شباهت Google pixel slate به سرفیس پروشباهت Google pixel slate به سرفیس پرو

کیبوردی برای این تبلت به عنوان یک اکسسوری جانبی تعبیه شده است که هم طراحی جذاب و هم دارای ترک پد لمسی بزرگی است و حس لپ تاپ را به کاربر در هنگام کار با این تبلت القا می کند. کیبورد این دستگاه شبیه به صفحه کلید سرفیس پرو مایکروسافت است. به این معنی که دکمه ها روی یک فضا قرار گرفته اند و پوشش عقب آن به پایه مغناطیسی متصل شده است. کلیدها گرد بود اما مکانیزم کار آنها رضایت بخش است. آنها به طور سخاوتمندانه ای از یکدیگر فاصله دارند! و امکان تایپ اشتباه دیگر دکمه ها را کاهش می دهند.

تفاوت صفحه کلید این تبلت با آیپد پرو

 اما تفاوت آن با کیبورد آیپد پرو جدید اپل این است که این کیبورد در همه جا قابل استفاده نیست و نمی توان آن را روی پا قرار داد و از آن استفاده کرد. همچنین پوشش این دکمه ها پلاستیکی به نظر می رسد و هنگام بسته شدن روی صفحه نمایش پیکسل اسلیت کشیده می شود.

یکی دیگر از ویژگی های این تبلت استفاده از حسگر اثر انگشت که امکان ورود به لپ تاپ بدون تایپ پسورد را می دهد و می توان این ویژگی را با Face ID در ipad pro مقایسه کرد. همچنین طول عمر باتری نیز با توجه به ویدئو های همزمان که پلی شد و استفاده از اینترنت، مناسب تلقی شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید