بیش از ۷هزار روستای بالای ۲۰ خانوار سال آینده به اینترنت متصل

یاسوج – ایرنا – مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هفت هزار و ۵۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در کشور تا پایان سال ۱۴۰۱ به شبکه اینترنت متصل می‌شود.


به گزارش ایرنا، حسن حمیدی پور عصر شنبه در آیین معرفی مدیر کل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شبکه اینترنت این روستاها به علت ضعف زیرساخت ها باید ارتقا پیدا کند، اظهار داشت: ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای این کار نیاز بوده که وزارت ارتباطات متعهد شده است تا پایان سال این اعتبار را تامین کند.
مدیر کل هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: با تلاش مسوولان پارسال مشکلات اینترنت ۸۰ روستا در کهگیلویه و بویراحمد با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان بر طرف شده است.
سید جواد هاشمی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین گفت: به دلیل سخت گذر بودن کهگیلویه و بویراحمد خدمت‌رسانی در این استان بسیار سخت است، میزان اعتبارات مورد نیاز هم بسیار بیشتر از مناطق هموار است.


وی افزود: رویکرد دولت سیزدهم جوانگرایی است و ما باید پشت سر این جوانان بایستیم تا اثرگذاری خدمات آنها را شاهد باشیم.


در این آیین سید محمود رادمنش به عنوان مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از خدمات سید امیر رضا عابدینی مدیرکل پیشین تقدیر شد.


دیدگاه‌ خود را بنویسید